5 Mart 2014 Çarşamba

Hiç bilinmeyen bir hikaye değil bu. Hepimizin bildiği,yaşadığı...
Bir fark yok aslında senden,benden;sadece yaşayış şekli farklı acıyı.Peki nasıl anlatılır o acı? Anlattığın anlar mı yaşadığını? Denim ya hiç bilinmeyen değil bilinen ama anlaşılmayan bir hikaye bu.

Merhaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder