Her şey bir oyundu.
Her şey bir oyunun kuralıydı. Seni görmek, tanımak, sevmek…
Yaşamak,
Eksik bırakılmış bir masal gibi...
Provası yok
Yaptıklarım, yapacaklarım ya da yapmak isteyip de
yapmadıklarım…
Sahnemde sergilemeye korktuğum, lanet olası bir oyun,
Yaşamak,
Mürekkep lekesi testi gibi; Karışık, şekilsiz, anlamsız, boş…
Sadece ne anlıyorsan,
onu gördüğün.
Yanlış yok, hata yok,
Sadece senin gördüğün, hissettiğin.
Sahne senin yaşa, anladığın gibi,hissettiğin gibi
gördüğün ve inandığın gibi
Provası yok bu hayatın,
birazdan ölecekmiş gibi..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder